Saturday, March 8, 2008

A fi sau a nu fi... gay

Stateam in pat...ochii mei tinteau intunericul de pe tavan. Am inchis ochii pentru o secunda si m-am speriat de ce am vazut. Mi-am revenit din visarea sau din cosmarul in care eram, a trecut aproape un an, sinucideri, drame, o viata care este a mea.
Suntem in luna martie si am ajuns la concluzia ca este greu sa intretii un blog, mai ales ca viata este atat de palpitanta, atat de sufocanta incat nu mai avem timp de noi. Sunt un baiat cu totul sau cu aproape totul schimbat...Mi-am amintit de baiatul care s-a sinucis de acum un an, Bogdan Costache. Cred ca sunt cel mai in masura sa il inteleg, sa ii inteleg starile, obsesiile. Imi pare rau pentru el si vreme de cateva luni subiectul m-a tulburat..si eu puteam sa o fac, sa aleg calea sinuciderii. Nu l-am cunoscut, dar povestea m-a impresionat peste masura, de mi-as fi dat eu viata numai ca sa traiasca el.
Viata este o nebunie, singura modalitate de a supravietui este sa ii intri in joc.. sa fii nebun. Asa am si facut. Sunt un baiat cu prea mult suflet, pentru o lume prea rece. Nebunia ma face sa rezist rutinei. Scoala, aceleasi lucruri facute zi de zi..devin cea mai mare parte o bucata din tine.

Citeam acum cateva zile un blog al unui baiat pe nume Markus. Stilul lui mi-a creat o scarba nebanuita, o sila de ceea ce poate fi un gay in Romania. Inca o data va spun, nu fiti fitzosi, nu fiti increzuti, suntem oameni. Iubirea este cea care ne tine aproape.

O sa observati ca daca nu iubesti un om, va fi doar un obiect al placerilor sexuale. Multi sunt reci, insensibili, iar cei care vor suferi vor fi cei ca mine. Cei mai fraieri sau poate nu...da, recunosc..imi e greu sa fac sex. Am iubit de la calm la disperare...dar acum nu mai stiu ce imi doresc. Iubitul meu a hotarat ca vrea pe altcineva dupa atatia care au fost intre noi, da a fost ceva foarte frumos pentru mine. Eu inca sper ca isi va reveni si va fi cu mine, altfel imi voi trai viata in singuratate ca acum. Viata mea se schimbase inca de asta vara, si chiar daca nu caut sex, sexul a fost cel care m-a trezit din disperare si m-a facut sa vad lucrurile limpede.
Lipsa sexului poate conduce la gesturi necugetate. Marturisesc ca imi place sa fiu pasiv, sa fiu dominat in pat. Dupa o analiza atenta a reactiilor umane totul se rezuma la a domina sau la a fi dominat. De ce ne place atat de mult? Habar nu am. Si totusi pentru mine sexul e foarte special. Inseamna dedicatie, inseamna o atmosfera mirifica. Imi place mult sa fac sex, insa cu o persoana care ma vede mai mult decat un obiect sexual. Respingerea la mine va fi totala pentru cineva pe care nu il cunosc, si asta vine din personalitate, din felul in care esti plamadit..judecand la rece... sunt un gay diferit. Am luptat sa schimb mentalitatea unor str8, dupa ce au vorbit cu mine au realizat ca este greu sa fii gay.

Acum singuratatea ma apasa, dar mai ca nu o simt de rutina vietii. Am prins o bursa Erasmus si asta mi-a schimbat viata, mi-a dat puterea sa lupt mai mult si am fost fericit. Da, nu fac sex, dar am vazut locuri minunate, am lasat in urma o Romanie saraca si trista. Am devenit un om indiferent ca cei de afara, din strainatate.

In Romania conceptiile comuniste nu vor muri niciodata. Si pentru ce este aceasta durere? Ce rau am facut eu ca sunt gay? Sunt constient ca daca voi alege sa traiesc cu un barbat, acest lucru il voi face numai in strainatate. Gay-ii din strainatate? Alte personalitati.. am plecat dintr-un lac in altul. Mai perversi si mai indiferenti ca romanii. Cu ei nu poti discuta mai mult de 5 minute daca nu ai o poza. Ce naiba este o poza? Este o imagine a unui om... daca poti starni hormonii in privitorii tai atunci esti sexy. Sigur ca ne place sa vedem trupuri bine facute, sa ne atraga. Dar dincolo de trup? te uiti si vezi ca nu vor ramane niciodata cu tine. Atractia se formeaza pe sarcini contrare...iata cum stau lucrurile. Cel care domina are o sarcina iar cel care este dominat are sarcina contrara. Fie ca subiectii sunt barbat sau femeie, atractia se formeaza doar daca sarcinile celor 2 sunt diferite. Dar mai am pana la a-mi explica de ce se intampla asta.. de ce sunt atras pana peste cap de baieti.

Traiesc din vise... visez ca sunt cu baietii pe care ii vad pe strada, in metrou...in seri diferite sunt cu baieti diferiti si totul e doar in mintea mea. Consecinta este un orgasm puternic in urma unei masturbari puternice. Visez sa stau cu un baiat zi de zi, sa ma inteleg cu el...intelegerea este definita printr-o stare de compromis din partea celor doi. Daca unul va deveni mai capos si nu va ceda, echilibrul va fi distrus, cearta va aparea. Intelegerea presupune ca unul sa fie sclav, unul stapan, asa se intampla si in viata.
Din definitie, femeia trebuie sa se supuna barbatului. Dar asta se aplica femeilor care sunt asa de la natura. Si cu toate astea te poti intreba? Dar poate exista o relatie intre doi baieti? Pentru ca unui baiat ii lipseste aceasta supunere de la natura, desigur avem baietii pasivi, dar echilibrul e inexplicabil distrus.

Asa cum imi traiesc viata, ma apropie de asceza..lipsa sexului de calugarie:)). Inca nu stiu ce pot face cu viata mea...dar tu? Daca imi citesti aceste randuri da-mi un semn...acum cat suntem tineri, apoi va fi prea tarziu.
Problema eterna pentru sexul intre 2 baieti va fi mereu locul, cum nu il poti penetra pe colegul tau in aceeasi casa cu parintii asta presupune cautarea unor altor solutii. Spre deosebire de gay, toti baietii isi aduc prietenele acasa si le penetreaza. De aici rezulta 2 consecinte:

1. Daca vrei sa fii cu un tip de varsta ta, locul va fi adoptat de ambii in cele mai obscure locuri: cand unul e singur acasa, prin parcuri, blocuri..
2. Daca gasesti un tip cu loc, acesta va fi mult prea mare, va avea scoala terminata ca sa se poata intretine singur, si mai mult sa intretina o casa.

Si cu toate astea, 99% din gay-ii din Romania prefera sa se ascunda..daca unii au loc vor cauta numai la 12 noaptea ceva de f*t*t, prefera sa stea singuri. Motivele sunt numeroase: de ce sa ma afle vecinii? De ce m-a simplica intr-o relatie? Pai sa nu te implici, fa-o cu cine vrei si apoi te trezesti ca ai 40 ani si esti singur. Dar multi sunt singuri si le place singuratatea...pe mine mereu m-a distrus singuratatea..dar nu inteleasa neaparat sexual, dar si psihic.
Uite acum ascult o melodie care se cheama Crazy Loop -- foarte misto:))). Eu nu voi descrie episoade plictisitoare despre o viata, voi descrie ceea ce vreau si de la un baiat, regasirile mele. Vor ramane insemnate pe acest blog...dar la ce folos? Multi l-au citit si niciunul nu a zis ca vrea mai mult decat sexxx cu mine...pacat...dar voi scrie, desi e greu sa intretii un blog, mai ales ca in ziua de azi nu mai avem timp nici pentru noi...

7 comments:

Anonymous said...

cred ca userul tau, lost22, spune totul. esti un pierdut, si spun asta din prisma faptului ca a fost constat stiintific ca sodomostii ca tine, au probleme psihice, iar tu nu faci exceptie.

Anonymous said...

Contacteaza-ma, daca vrei, pe adresa live_me_be@yahoo.com. Nu am intentii rele deloc, deloc. Sunt hetero si sunt chiar...femeie, dar as avea sa-ti spun lucruri pe care parca nu as vrea sa le spun aici, "in public", pt a nu te pune in situatia de a mai primi mesaje cum e cel de dinainte.

Anonymous said...

Post scris de ziua mea. Felicitari pt bursa.
C.

Anonymous said...

Orice ar fi ... e bine sa vezi lucrurile si prin prisma altuia , interesant blog ...

Anonymous said...

sincer imi place cum gandesti...

Anonymous said...

Viata este speranta.....si imi place sa cred ca pe acest pamant totul este echitabil. De altfel acesta este si motivul pentru care m-ai sunt in aceasta viata. Au fost nopti in care am simtit ca zbor si nopti in care simteam ca mor, dar iata ca acum sunt aici pe aceasta pagina alba cu puncte negre, puncte care danseaza iar prin dansul lor formeaza ceea ce noi, oamenii, numim cuvinte.Si ma simt in siguranta aici. Stiu ca in spatele acestei ferestre nu poate sta decat un suflet minunat, un baiat asa cum toti ne dorim sa avem aproape. Punct :)

Anonymous said...

afi sau a nu fi gay? aceasta e intrebarea pe care si eu mi -am pus-o de foarte multe ori, am suferit si eu dupa cineva, si inca mai sufar. nu am fost adeptul aventurilor si nici nu sunt.
e adevarat ca multi cauta doar partea palpabila, infatisarea, iar de cele mai multe ori in spatele abdomnenului si muschilor bine lucrate se afla o inima rece.
da fi increzator ca acel cineva care este facut pentru tine va apareasi nu va aparea cand vei dori tu, ci cand va fi timpul potrivit, atunci cand il vei astepta mai putin iar bucuria va fi enorma.
sper sa iti fie bine, tie si tuturor gay-lor