Monday, December 8, 2008

Schite in Zile de vara

Vara a fost dintotdeauna anotimpul meu preferat. Ce poate fi mai frumos: caldura inabusitoare, haine mulate, plimbari in aer liber, in parc, la strand, inotul, de altfel si perioada vacantei.
Eram virgin, si tocmai ce terminasem clasa a 9-a, sau cel putin era pe sfarsite. Chiar daca gandeam ca un copil, plecam de acasa sa inot, fie singur, fie cu amicii de cartier, sau cu cei din clasa. Ma adaptasem foarte repede in liceu si am ramas uniti pana la sfarsit. Dar faceam si compromisuri. Imi amintesc cu drag ca o data l-am pus pe un coleg sa imi faca tema la franceza :). Era foarte dragutz, nu foarte inalt, insa foarte bine facut la corp. Era foarte destept la franceza, pentru ca mama lui era profesoara si el participase la cateva olimpiade. Asa ca il rog sa imi faca tema la franceza, la mai putin de un metru fata de el, mai ca ii simteam respiratia pe chipul meu. Si imi spune:
-Uite eu iti fac tema, dar tu ce faci?
Ce puteam sa fac? :) Ma trezesc ca il mangai cu pixul pe picior, ma excitasem teribil, mai ales ca il mai visam in serile cand ma masturbam. O colega ma vede si tzipa la celelalte: Fetelor puteti sta linistite, ca M nu va viola niciodata. Am zambit, imi e dor enorm de colegii mei, cat de uniti eram, fiecare zi cu ei era o placere.

Chiar daca stateam cu fetele, eram apreciat de baietzii din clasa. Tin minte ca un coleg imi spune:
-Bravo! E bine ca esti bi, in fond, ce-i frumos ii place si lui Dumnezeu!
Am fost profil real si implicit eram mai multi baieti decat fete in clasa. Asa ca aveai de unde alege. Pana si doamna diriginta stia de orientarea mea si se mai faceau glumitze, dar nu de genul sa fii ranit :). Imi facusem temele si ma striga la catedra, si ma indrept zambind, la care ea:
- Ia uite ce zambaretz este, ca o fetitza dragalasa si cuminte!
Am rosit tot, ochii imi erau in pamant si nici ca mai puteam privi vreun coleg, dar ajuns la catedra toti zambeau prin banci. Vazandu-i asa pe toti mi-am dat seama ca nu aveam de ce sa ma tem, colegii de liceu erau mai ceva ca familia mea. Atat de bine ma simteam cu ei. Si se termina clasa a 9-a, caldura mare, in tramvai la fel, baietzii se trecusera pe pantaloni scurtzi, trei sferturi, tricouri mulate, tabloul perfect pentru o zi de vara.
-Hai sa mergem la strand, exclama un coleg mai strengaresc. Zis si facut, cu un cearsaf ma intalneam cu colegii sa mergem la strand. Pe RATB rasete mari, eram toata clasa cu galagie. La strand, un baiat superb cu ochii verzi era chiar in fatza noastra, nu imi puteam lua ochii de la el. Nu as putea descrie cat tineam imaginile astea cu mine, pentru a ma masturba. Adoram pe strand sa vad baietzii in slip, cu organul mulat pe materialul de diferite culori.

Ies de la scoala si dau repede sa iau masina, in spatele meu un tip cu un tricou albastru si pantaloni scurti. Eu prind loc exact langa usa, si nu stiu cum s-a nimerit dar stateam cu spatele la tipul asta. In trafic, aglomeratie mare, si masina stationa la fiecare 2 minute. Din atatea cramponari, i-am simtit penisul erect baiatului din spate..nu zic, cand am ajuns in statie, traisem atat de intens acel moment incat ejaculasem si trecuse peste blugi. In final, reusisem sa ajung acasa, cu mapa peste blugi :).
Totul devenea monoton dupa cateva ore de matematica, dar noroc ca eram langa terenul de fotbal, si eu stateam pe randul de la fereastra. Asa puteam admira toti baietii din liceu care jucau fotbal, observandu-l in acest fel pe Andrei, un tip din generatia mai mare. Am intrat in vorba cu el si am fost amici pana a terminat el, ieseam in curtea liceului si il admiram. Poate ca erau gesturi gay, dar repet, eram uniti toti. Cu siguranta ca am fost un norocos, nu stiu ce as fi facut intr-un alt liceu, sau intr-un mediu ostil in care toti m-ar fi luat peste picior.

Mereu le ziceam la toti sa fie buni, sa nu tina ura pe vreunu, si intr-adevar pana la sfarsit am fost fara certuri mari, sau cum mai auzeam pe la alte clase. Respectul mi l-am castigat cred ca prin felul meu de-a fi. Ieseam cu ei peste tot, daca eu stiam la mate, ei ma ajutau la istorie de exemplu. Eram uniti si la bine si la rau :)). Ajung prin clasa a 10-a si la o discutie cu profesoara de biologie aceasta afirma:
-Totusi nu voi intelege comportamentul homosexual. Il intalnim si la animale, dar poate, ca si cancerului nu ii gasim o explicatie logica, pur si simplu el exista in fiecare celula a acelei fiinte. Aceasta comparatie am simtit-o mai tarziu, pentru ca atractia pentru un baiat o simteam cu tot trupul si sufletul.
Insa am putut sa ma abtin, sau cel putin sa ma infranez pana dupa liceu, cand deja limita mea hormonala, limita sentimentala sparsesera de mult barierele. Cateodata ma uit in urma si ma uimesc de cat de mult am putut sa ma abtin, de fapt e adevarat ce se spune, fiecare lucru la vremea lui.

Acum de ce nu pot sa fiu iarasi acel baiat cuminte? Sa ma multumesc cu masturbari fierbinti pe scene ale unor baieti pe care ii vad in tramvai? Pentru ca deja am cunoscut placerea fizica? sau poate pentru ca, m-am maturizat, si fiinta mea nu se mai vede intr-o singuratate proiectata.
Nici amicii nu ma mai multumesc, sufletul meu viseaza spre o singura persoana...un iubit...Ce se intampla cu mine?

4 comments:

Anonymous said...

pai asta e menirea noastra in viata..sa ai o persoana la care sa ti foarte mult, sa o iubesti sa te iubeasca...solutia masturbarii nu e una viabila, pentru k te izoleaza cumva, incepi sa te complaci in acel mediu...va veni sigur vremea sa iti gasesti un iubit, dar mare atentie la cine alegi, nu te avanta, profitori sunt destui, iti spune unu care numai la 22 de ani si-a inceput viata sexuala in lumea gay, aku 2 ani, dar care a dat peste multi indivizi care l-au ranit..asa ca fi prudent.

PS. si eu ma duc la strand, tocmai k sa vad baieti frumosi cu scule mulate pe slipi :D

Anonymous said...

dap...... impresionant .... asta e viatza cu bune cu rele sa fii gay e greu dar al dracu de frumos eu ador sa fiu gay... vei gasii pe cn... care sa e inteleaga si sa te completeze ...continua ...

Anonymous said...

Nu sunteti singurii. Eu am inceput tot aproape de 22 de ani. We have to hang in there :)

Anonymous said...

Ceea ce a facut profa ta mi se pare mizerabil din partea ei mai ales daca stia ca are cel putin un elev gay.