Sunday, March 4, 2007

Ironie

Ce ironii pot sa imi arate viata...in aceste zile am realizat ca sunt baieti si mai urati ca mine.Pot sa zic deci ca sunt simpatic.Frumusetea este relativa,difera din viziunea fiecaruia."Toate trec,nu-i nimic...viata merge mai departe",ii multumesc Laurei Stoica ca ma invata sa fiu un luptator.Imi plac mult melodiile ei.Nici nu imi vine sa cred ca a trecut un an de la moartea ei.Viata chiar nu sta in loc.
Cat despre baiatul pe care il iubesc?Nu da nici doi bani pe mine.Ce atatea sacrificii fara rost.Este alegerea lui si i-o respect."Daca dragoste nu e,nimic nu e"...(Marin Preda)...
Ce surprize imi va mai rezerva viata?Momentan voi incerca sa caut absolutul existential,sa sparg neantul din care respir si sa ies spre un nou taram.Un taram de basm in care Fat-Frumos ma asteapta si ma duce in palatul lui fermecat.
Oamenii mor,sunt bolnavi...asta ma doare foarte mult, cred ca asta este o adevarata problema ireversibila,existentiala.Viata este drumul spre moarte (Lucian Blaga)...pacat ca acest drum este foarte scurt.Probabil ca voi ajunge un om batran si singur...chiar e greu sa mai gasesti un om care sa se asemene cu tine si sa stai cu el forever.
Lacrimi,bucurii sunt elemente ale vietii.Suparari,iubire sunt componente fara de care viata nu este dinamica.De fapt,viata este raportata la spatiu,la timp.Daca zilele trec,si viata noastra are niste limite.Totul are un sens,un scop bine definit,dar suntem atat de orbi de a-l vedea.Suntem incapabili de a vedea scopul nostru.
Voi fi aici...cu vantul,cu pomii si florile,cu ploile si cu soarele.Chiar daca acum in viata mea este ploaie, sper sa fie soare candva.
Mamaie imi spunea ceva atunci cand plangeam...pentru ca viata mea este un cumul de lacrimi.Imi spunea astfel: unei femei ii murise sotul, iar ea a fost distrusa.Zi de zi era la mormantul lui si plangea.Dupa cateva zile, femeia a orbit.Concluzia este ca sufletul are un efect exceptional asupra trupului.Sper insa sa nu orbesc de siroaiele de lacrimi care imi ajung pe buze.Si cat imi doream o lume mai buna, o lume mai altfel...
De multe ori aceasta ireversibilitate a vietii, aceasta dihotomie suparare-bucurie reprezinta pentru unele persoane o imposibilitate sau chiar un cerc.Femeia aceea nu a mai putut fi fericita ... este iubirea absoluta la care si eu visez.
Daca baiatul,pe care il iubesc, nu ma mai iubeste...inseamna ca iubirea mea este imensa.Pot iubi,pot saruta,pot trezi fiori placuti in cineva,pot sa zambesc atunci cand il vad fericit,sunt trist cand este el e trist.Eu voi fi aici intr-o bucla a spatiului.Daca nu se va intoarce la mine probabil voi ramane singur...
Cat despre cei care se limiteaza doar la ambalaje....este chiar trist.Sufletul are o putere mult mai mare.Si totusi si eu urmez calea atractiei initiale,fizice...altfel as iubi si fete...pentru ca asa cum scriam la inceput...am vazut persoane mai urate ca mine fizic.
Doamne,de ce este asa de greu sa iti mai gasesti pe cineva gay?Nu mai pot accepta persoane care nu vor durata,eternitate.
Astea sunt fitze...iubirea este eterna.Chiar daca flacara dispare,tu vei ramane langa cel pe care il iubesti.Nu iti face juraminte desarte,asa cum imi facea iubitul meu,pentru ca ele devin vorbe in vant.Nu spune zi de zi mecanic "Te iubesc",pentru ca acest cuvant isi pierde valoarea.
Astazi am simtit o putere in mine,o putere ce imi da sens."Vreau sa raman in lumea ta ,plina de iubire"....fericirea este doar o secunda.

Mi-am pierdut timpul cu un baiat care nu merita,am irosit sentimente fara rost,incredere si sinceritate.Nu il voi mai suna,si nu il voi mai cauta.Desi drumul fara el este greu si as vrea sa fie cu mine mereu.Ma voi incalzi langa soba si imi voi face un ceai cald, ma voi uita la o poza de pe perete si imi voi imagina ca ma vede,ca se uita la mine.Vietile sunt complexe,trairile de asemenea.... si trebuie sa revin la stadiul initial de a-l cunoaste.La singuratatea pe care nu o mai suportam, care ma apasa, si a aparut intr-o zi de 5 martie,exact acum 3 ani.Maine am fi facut 3 ani....il port in inima mea si totusi ma mint.
Este foarte greu sa fii parasit..nu voi parasi niciodata pe cineva.Un om mai lasa de la el,nu trebuie sa fie capos.Dar nu pot sa fiu parasit mereu asa....pentru ca o sa mor pe strada.
Si iar visez,si iar sunt trist,si iarasi sper,intr-un imens infinit.Asta sunt eu,un copil de pe strada Pacientilor nr 3..( a se subintelege alegoria).
De la simplu la abstract,de la bucurie la suparare...elemente care nu pot exista unul fara celalalt,altfel daca am fi numai fericiti nu am face diferenta intre bine si rau.
Viata este doar o faza a eternitatii...intr-o relatie amandoi gresesc,pentru ca nimeni nu este perfect.
Principiile fiecaruia difera...sper sa mai fie ca cineva ca mine.Si sigur este...pentru ca omul se simte singur.Pana si Adam se simtea singur in Rai,fapt care denota ca omul poate avea tot ce isi doreste,dar o prezenta fizica ii implineste viata...prezenta fizica este un om....chiar daca in cazul lui Adam este o Eva ( =gr. femeie)....

No comments: