Thursday, March 1, 2007

Un chip de lut cu o suflare umana

Suntem destine,doar asta suntem.Niste destine in vant…crezi ca ii pasa cuiva?Asa a fost dintotdeauna si asa va fi mereu…pentru ca asta e lumea pe care o cunosc si aceasta este lumea care ma cunoaste.

Dar oare ma cunoaste ?Eu nu cred...cunoastem ambalajele,suntem numai ambalaje ale unor produse.Pana si viata este o piata.De a te vinde sau de a cumpara...

O mare de oameni reprezinta niste ambalaje ale unor lucruri ascunse.Este chiar pacat ca ne temem de un ambalaj daca este sifonat,il barfim daca nu ne place,vorbim-vrute si nevrute despre aceste ambalaje ale vietii.Daca un ambalaj iese de pe piata poate pentru ca este expirat,poate pentru ca este cumparat sau poate pentru ca se strica,apar altele si tot asa,viata este doar taraba pe care ele stau,viseaza la ceva mai bun.

DA !Ambalajele acestea au vise.De ce zic ambalaje si nu produse ?Pentru ca a cunoaste un produs trebuie sa iti placa ambalajul.Stiu, este foarte superficial ceea ce spun.Cum pot oamenii sa fie atat de simplisti ?Cred ca de aici apar toate rautatile...rautati ce sunt scrise de cand Pamantul.

Mereu am vrut sa fiu si eu un ambalaj dragutz.Iata ca nu sunt,sunt un ambalaj neplacut de celelalte produse ale neantului.Si mai rau sunt foarte singur...raftul meu e gol,atat de gol incat suspinele mele nu se aud.Sunt suparat si nu cred ca voi fi vreodata fericit.Mi-as fi dorit sa nu fiu un ambalaj atat de naiv,sufletist.Oricum nu-i pasa nimanui de mine.Daca azi as disparea de pe raft cine mi-ar duce lipsa ?

Printr-o analogie s-a demonstrat ca cei care iti duc lipsa sunt cei care te-au cunoscut .Dar cum sa te cunoasca ?Asa cum esti tu cu adevarat !Acest lucru cred ca este imposibil.Simt ca nu ma mai pot sprijini de raft si de multe ori mi-am dorit sa ma pierd in neant.
Intr-o zi o voi face,dar aceste ambalaje spera si ele la a cunoaste simtiri ascunse in aceasta lume,aceasta piata de produse.Nu am nimic....dar chiar nimik...si mi-as fi dorit si eu .Unele produse sunt puse in ambalaje frumoase si aceasta frumusete contrasta puternic cu esenta produsului.

Ceea ce am scris mai sus este valabil doar pentru gay.Cei str8 nu sunt atat de simplisti,din aceasta cauza verdictul este unul dur: desi avem tehnologia de a ne cunoaste,legea ne permite...gay-ii din Romania sunt pur si simplu dornici de a nu se implica in relatii.
Ce as mai putea zice eu daca baiatul pe care il iubesc mi-a zis clar ca s-a obisnuit cu mine si ca nu il mai atrag.Daca si bunicii nostri ar fi gandit asa,sau parintii nostri,atunci noi nu am mai fi fost aici.
Este un adevarat calvar pe care il traiesc,oameni ciudati si eu sunt mereu singur.Sper sa ma imbolnavesc si sa mor pentru ca nu mai am pe nimeni pe lumea aceasta.Scoala,familia?Sunt doar elemente care isi vor urma cursul cand eu voi disparea.

1 comment:

McPuishoru' de Serviciu said...

Nu mai fi atat de negativist si gandeste-te doar ca esti pe un raft care la momentul actual este aproape gol. Esti in hyper-market. raftul tau nu va ramane gol decat daca TU alegi asta.