Monday, June 25, 2007

Bucuria

Azi am primit confirmarea.Peste o saptamana incep si eu seriviciul la una din cele mai cunoscute companii. Pot sa zic ca sunt fericit! Am crezut f mult in scoala,in facultate. Chiar de am plans,chiar de am urlat,de m-am urcat pe pereti de durere,de am avut clipe de nebunie intr-o casa uitata sau copiata dintr-un roman al lui Ionel Teodoreanu,nu am incetat sa sper,chiar daca mi se udara atat tricoul cat si perna de lacrimi.

SUNT FERICIT! De ce? Pentru ca... Eu care nu am avut niciodata un fir de ata?Eu care am plans pe cartile scrijite de la biblioteca?Eu,baiatul umil,care pleca cu lacrimi de la bunica lui:"Ia mamaie din pensia noastra sa iti iei carti"..plecam si plangeam,pana noaptea si imi doream sa ajung cineva...nu pot sa cred ca mi-am implinit visul! Cartile scrijelite iti dau puterea,implicit!Trebuie doar sa le citesti,sa speri in ele.Iar eu in singuratate chiar asta am facut. De pe 1 iulie voi incepe munca,primul serviciu si primul salariu.pai pe cateva milioane pe luna imi convine sa mai traiesc.

Momentan voi trai doar pentru a munci,imi voi face un credit la banca si imi voi lua o casa a mea.Fara sa depind de alte rude.Voi deveni independent.Si voi mai vedea ce voi mai face.Astazi plec sa imi iau si eu o camasa si niste pantaloni de stofa.Nu ma pot duce in blugi:).Mai am niste banuti stransi din putinele venituri ale mele.

Iata ca dupa ce am suferit,mi-am gasit o oaza de liniste.Sper din suflet ca banii sa ma faca sa zambesc macar.Cine zicea ca banii nu aduc fericirea?Pai sa vezi ce misto o sa ma imbrac,imi iau o masina marpha :))))))))))))))))) si acum tip de fericire. Azi am semnat contractul si totul este bine.Nu voi inceta sa sper in Dumnezeu.La fiecare examen pe care il veti da sa va rugati.Suntem doar noi si Dumnezeu.

Cat despre oamenii gay?Sau despre iubitul meu?Inca il iubesc...posibil sa il astept.Sau e posibil sa plec in strainatate.Viata mea a luat-o pe un fagas frumos.Sper sa fie ok si sa nu mai am lacrimi in ochi!Chiar daca sunt singur,urat,macar voi avea bani:).Si vorba aceea:"Cine ma vrea ma place asa".

O zi buna tuturor si imi voi urma menirea care mi s-a dat deocamdata....yupi :). Si nu uitati fericirea e in 2....

No comments: