Friday, June 29, 2007

Durerea iubirii

Il iubesc prea mult.E puiutul meu si nu mai vreau nimik.Sunt sfasiat de durere.Nimic nu ma ajuta..nici mancarre,nici rugaciuni,nici nimic.De ce il iubesc asa mult?Ce i-am facut de m-a parasit?Am pierdut totul acum...am renuntat la serviciu,la scoala,nu mai ies nici din casa.Ma omoara amintirile...voi muri de durere.Oare exista asa un om ca mine?Sa iubeasca asa de mult pe cineva?Sa nu primeasca de la el.
Ce suflet are Doamne,de ce e ferict cu altul.Nu rezist.Ma interneaza mamaie in spital si pentru mine plange si ea si preotul si nu mai pot de durere.Ce i-am facut ca-l iubesc prea mult si sfasie durerea,ca o fiara.......de ce puiutul m-ai parasit?Vino inapoi la mine...te iubesc mai mult ca viata mea.
Viata mea nu e nimic fara tine.Ca m-ai facut sa te iubesc si ce-mi ziceai puiutule?Eu nu te-am lasat chiar de ai plans si tu pentru mine.Doamne lacrimile mele si viata mea i le dau lui.
Macar ai grija de el doamne,ca eu nu mai pot trai fara el.Nu mai pot si plang in conttinuu,nu mai stiu de mine...doamne ad-l inapoi la mine...il iubesc doamne,il iubesc,il iubesc,il iuesc,il iubesc,il iubesc il iubesc il iubesc il iubesc il iubesc
Puiutule de ce m-ai lasat?te rog cruta-mi viata.Ma ucid amintirile.Nici preotul nu stie ce sa mai faca.Se roaga sa mor crestineste ca ma sting pe zi ce trece.Nu mai pot..il iubesc si voi spune asta tuturor.Ma ucid ochii lui,pe care ii si noapte si zi si imi zambeste...si ma manhaie si e langa mine..:(((((((( il iubesc il iubesc

3 comments:

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
lost28 said...

No comment la comentariul tau de rahat! Draga Mickey nici nu cred ca am precizat numele celui pe care il iubesc. In al doilea rand unde am precizat ca eu " am cam trecut peste"..daca asa se trece peste inseamna ca nu stii ce inseamna sa iubesti. Daca tu iubesti din inima, inseamna ca eu cum iubesc? Esti absurd in comentariu, se observa o urma de invidie..si..ce ar fi sa imi spui tu de ce a izbucnit aceasta despartire :)), daca te crezi atotstiutor. Eu unul sa nu te mai vad in viata mea, ca vad ca deja iti permiti cam multe dragul mei Mickey. Parsiva lume si sentimente reci...o lume mult prea nebuna..Aaaa, apropo il iubesc pe iubitul meu si el ma iubeste, asa ca recomandarile tale tine-le pentru tine.