Thursday, June 21, 2007

Refuz

Si iarasi am revenit in cercul suferintei, ma apasa pe umeri si imi schimba parca varsta.Un vant arid a dat navala in inima mea, m-a inecat cu sentimente amare si straine de mine.Sunt pe punctul de a pierde totul in mai putin de o clipa si poate chiar eu imi sap singur destinul.De multe ori ma simt doar un papitoi, ce joaca pe o scena, manat de papuserul ascuns dupa-un oblon, astfel incat sa nu pot schita nici un gest, sa nu ma pot misca mai mult.
As vrea sa sparg sforile de care sunt legat, sa am sansa de a alege. NU am ales eu viata asta!De mai bine de o luna lacrimile au secat in trupul meu.Sunt sarate, pentru ca in calea lor spre final imi intalnesc buzele,gura si parca ma adapa, imi dovedesc ca lacrimile spala o suferinta, asa cum dintr-o rana iese acel lichid galben ce a strans continuu diverse impuritati.Ma uimeste si ma nelinisteste cat de singur sunt.Imi aud ecoul vreme de cateva zile si nimeni nu ma mai suna cum ma suna odinioara.Cum sa-mi accept singuratatea asta vicleana?Cand pot iubi atat de mult,cand visez la iubire...insa am pierdut gustul ei,fiind condus de reversele ei.
Este trist sa nu mai vad pe nimeni. Dimneata deschid ochii si ma vad singur,seara ii inchid cu ochii atintiti in intuneric. Cum as putea sa fiu fericit desi sunt gay?Condamnat de Dumnezeu si de societate ma ridic eu impotriva legilor?Dar ce fel de ciot sunt?Ori eu sunt doborat la orice eveniment contrar frumusetii umane si sufletesti.Zile lungi de lacrimi am crezut pentru o clipa ca se vor sfarsi, inca astept acea carte care imi poate reda viata, acel tren pe care il astept venind dintr-o gara care se pare ca nu exista.
In timpul liceului mai aveam prieteni, ma mai faceau sa zambesc, ii aveam pe parintii mei,aveam parca o motivatie pentru ce as lupta.Acum lucrurile s-au schimbat,ceilalti si-au gasit perechile, relatiile s-au racit din cauza unor alte persoane.
Ieri mi-a trimis un baiat pozele si niste filmulete cu Ralph, baiatul care se presupune ca a cazut de la balconul profesoarei sale pe care o iubea.Este inuman,o sfidare a legilor universului sa ai toata viata inainte si in mai putin de trei zile sa cazi vertiginos in lumea umbrelor.Intr-un sicriu, o casa vesnic rece, o imagine cutremuratoare ce iti inmoaie si cel mai dur ungher al inimii.Daca s-a sinucis el, cred ca sunt cel mai in masura sa il inteleg, sa ii inteleg acele trairi interioare groaznice.Sentimentul ca persoana iubita nu va mai fi cu tine,sa stii ca iubirea ta s-a spulberat in vant ca si cum ai strecura o mana de grau.Si eu puteam muri in mai putin de cateva secunde, iar cel mai crunt este ca nu mai poti spune nimic,nu mai poti face nimic.Urma ta va fi stearsa pentru eternitate.
Nici nu stiu daca mi-e frica mai mult de moarte cat despre ce se presupune ca se intampla dupa.Stiu ca niciodata nu voi fi rau, nu am nimic de castigat daca as mai face rau cuiva.Dar oare ce e mai putin bun: sa mori intr-o clipa in eternitate sau sa fii singur pentru ca esti marioneta unei piese ce nu a fost aleasa de tine?Mi se intareste parerea ca a fi gay,descende dintr-un fel de blestem,altfel nu imi explic de ce alerg mereu dupa o farama de fericire si niciodata nu o aflu.Si cat de fericit sunt cand iubesc...acum mi-a secat dorinta de a iubi.Prea gol sunt in interior si prea parasit spre exterior.
"De ce m-ai parasit mai puiutz?",unde ajung astfel de intrebari...spre cel mai apropiat ecou al sufletului meu.Ecoul devine un laitmotiv in viata mea,o sacadare continua si frenetica,o iluzie ce devine cosmar.
Si chiar de as gasi pe cineva,un baiat...oare voi putea sa stau cu el?Intr-o Romanie in care esti inuman privit drept o lepra,iar intr-o dimensiune in care incalci legea firii.O fire pe care iarasi nu am ales-o eu.De ce sunt atat de atrs de un baiat,de masculinitatea lui,de chipul lui,un chip grefat asemeni unui Adonis,un trup in care te pierzi explorandu-l.
Cert este ca cei opusi se atrag,dar se atrag din orice posibila locatie.O femeie exprima gingasie,puritate,perspicacitate.Un barbat exprima naivitatea,duritatea,gesturile sale tandre sunt mult superioare unei femei,pentru ca isi contrasteaza cu esenta duritatii.Cu cat barbatul este mai dur,cu atat va atrage mai mult corpurile sensibile.Vad pe geamul casei mele ca fetele sunt atrase de baietii care sunt mai "smecherasi",acestia vor castiga mereu.
Unui baiat nu ii e specifica sensibilitatea.De unde reiese un ameste special,deosebit si neinteles atat de cei din exterior cat si din interior.Sa fie oare vina stiintei,vina unui om care isi intelege sau devine capabil sa isi schimbe destinul care,in traditia ortodoxa, este un destin imaculat de pacate.Omul are vointa,puterea de a alege...teoria este totusi teorie.Eu de nu am puterea de a alege?Pic mai repede ca un soldat ranit intr-un razboi de defensa.Totusi caracterele sunt cele care se atrag.
Orice mi s-ar zice amestecul este facut,aluatul este plamadit.In esenta lui intrunesc trasaturi feminine in ceea ce priveste simtamintele.Este foarte greu sa imi calc eu "firea"...pentru ca firea mea a devenit alta.Suspin avid dupa saruturile unui baiat,dupa privirea lui.Baietii au o privire nostima cand le place o alta persoana.Cunosc atat de bine exteriorul masculin si interiorul feminim.De le-as inversa m-as face str8 sau str9.
Dar trecand peste atractiile contrare,probam acum opusul.."Cine se aseamana, se aduna",un baiat va fi cu baieti.De vedeti un baiat cu mai multe fete sa nu-l invidiati,acela e pasibil de a deveni gay.Prietenele mele cele mai bune au fost fete si sunt convins ca orice gay are o prietena buna.Eu nu o mai am pentru ca la un moment dat acea prietena se va casatori sau isi va cauta barbatia, dupa care tanjeste enorm.

Insa ce ma fac cu singuratatea,cu dorinta acerba de a respecta legea lui Dumnezeu,pentru ca am frica de Dumnezeu,tocmai pentru ca in numai o secunda poti calatori in lumea rece a umbrelor,ce ma fac cu iubitul meu ce nu ma mai suna....ce ma fac cu refuzul meu de a fi gay.Ma incapatanez sa imi urmez destinul.Cel ce citesti aceste randuri demonstreaza-mi te rog ca viata nu este numai un desert in care alergi dupa o oaza de fericire.

Iti multumesc...

No comments: